Sellis webontwikkeling
Menu
Er worden geen kosten per bestelling af gedragen, maar maandelijkse kosten die vooraf bekend zijn, zo komt u niet voor verassingen te staan!
De opties bezorg en afhaal service zijn beschikbaar, beiden kunnen ze individueel uit/in geschakeld worden.
Zoals in de demo versie te zien is, is het systeem overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, uw klanten zullen dit als prettig ervaren!
Voor het bezorgen of het afhalen kan de wens van de snackbarbeheerder een minimum bestelbedrag zijn, dit is eenvoudig instellen en aan te passen.
Via uw facebook account kunt u mensen snel en eenvoudig naar uw bestelsite verwelkomen. De klant gegevens worden door het systeem opgeslagen, zo kunt u naar alle klanten een email sturen met bijvoorbeeld de weekactie, of een nieuw product!
Via de beheer console kunt u duidelijk de financiële inzichten bekijken.
Om het ultieme visite kaartje van 2021 te hebben is een op maat gemaakte website + bestelsysteem een pre
Wij zijn een bedrijf dat persoonlijk contact op de eerste plaats heeft staan. als er vragen zijn kunt u ons eenvoudig contacteren.
Kortingsbonnen zijn eenvoudig te genereren en is handig om weg te geven bij bijvoorbeeld een win actie!
De klantbestellingen komen binnen via jouw mailadres, dit kan dus op elk scherm binnenkomen.
De klantbestellingen komen binnen via jouw mailadres, een bijpassende printer zorgt ervoor dat de besteling direct wordt afgedrukt.
Een professionele bestelwebsite dat uw doelgroep en omzet verhoogt. Met de geïntegreerde bestelwebsite biedt u uw menukaart online aan, zodat klanten vanuit hun luie stoel hun favoriete gerecht kunnen bestellen. Het wijzigen van het assortiment, prijzen en afbeeldingen is dankzij de gebruiksvriendelijke beheeromgeving met een paar klikken gedaan, net als het genereren van kortingsbonnen en te versturen datarapporten.
U kunt ons op meerdere manieren contacteren, de snelste manier is via de onderstaande button.
Hierbij worden de eisen en wensen besproken over de functionaliteiten en de styling van het product. Het gesprek is bij voorkeur fysiek, het kan eventueel online of telefonisch.
Het eerste concept wordt getoond, hierbij kan nog het een en ander gewijzigd worden om de website, webshop of app compleet naar wens te maken.
De laatste punten worden op de i gezet, om uiteindelijk live te gaan. Zodra deze fase is afgerond zal de website voor iedereen toegankelijk zijn.
Mocht u iets niet begrijpen, of heeft u ondersteuning nodig dan kunt u bij ons terecht en zullen wij u direct helpen.
Binnen 24 uur zullen wij telefonisch contact opnemen.
WhatsApp us